FAQ & Contact
1 Bestellingen
1.1 Wat is de status van mijn bestelling?

U kunt inloggen op uw account via deze link om de status van uw bestelling te bekijken.

U heeft nog geen account?
Maak snel en eenvouding een account aan via deze link en klik op de knop "Account aanmaken".

Contact
Email (rechts op het scherm) wordt op werkdagen beantwoord.

 

1.2 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, waar kan ik die opvragen?

U kunt uw wachtwoord hier opvragen.

1.3 Krijgt u de melding "Deze email is niet gevonden in onze administratie"?

Als u deze melding krijgt dan heeft u nog geen account. U kunt via deze link eenvoudig een account aanmaken, klik vervolgens op de knop "Account aanmaken".

Gebruik bij een account aanmaken hetzelfde emailadres waarmee u eventueel eerder een bestelling heeft geplaatst.
Na het aanmaken van een account kunt u inloggen en alle eerder geplaatste bestellingen inzien, vragen stellen via het ticketsysteem en maakt u automatisch gebruik van spaarpunten.

1.4 Mijn betaling is niet afgerond, hoe kan ik opnieuw betalen?

Als uw betaling mislukt is of u middels een andere betaalmethode wilt betalen dan kunt u dit doen via uw account. Hiervoor moet u eerst even hier inloggen.

In uw account treft u alle bestellingen/orders inclusief de niet betaalde bestelling aan.

Nadat u bent ingelogd volgt u de volgende stappen:
1. Klik in het linker scherm op "Mijn bestellingen"
2. Achter de betreffende "Openstaande factuur" klikt u op "Bekijken"
3. Klik vervolgens op "Nu betalen"
4. Volg verder de aanwijzingen

5. Indien de status op "Geannuleerd" staat klik op "Bekijken"
6. Klik onderaan op "Opnieuw bestellen"
7. Uw winkelwagen met de complete order wordt weergegeven
8. Voeg eventueel artikelen toe of verwijder artikelen
9. Klik onderaan op "Bestelling afronden" en volg verder de aanwijzingen op

U heeft nog geen account?
Maak snel en eenvouding een account aan via deze link en klik op de knop "Account aanmaken". 
Gebruik hiervoor wel hetzelfde emailadres waar u eerder de bestelling mee heeft gedaan.

Bankoverschrijvingen
Bankoverschrijvingen uitsluitend via Mollie Payments. Volg de instructies op die gegeven worden door onze Paymentprovider Mollie. U ontvangt namelijk een uniek betaalkenmerk om uw betaling af te ronden.

Payments powered by Mollie

 

1.5 Bankoverboekingen via Mollie Payments

Indien u graag via een bankoverschrijving wilt betalen kies dan voor een bankoverschrijving.
Dan wordt dit afgehandeld door Mollie Payments.
Volg de instructies verder op in het betaalscherm van Mollie welke verschijnt na het afhandelen van de winkelwagen.
Alleen betalingen via het onderstaande overboekscherm worden correct verwerkt door Mollie, maak geen aanpassingen in het betaalkenmerk.


Nadat wij van Mollie bericht ontvangen dat de betaling is verwerkt wordt uw order gereed gemaakt voor verzending. 
Houd rekening dat een bankoverschrijving een aantal werkdagen kan duren. Geslaagde betalingen via iDeal, PayPal, Creditcard's etc. worden wel direct verwerkt.
Indien de bankoverschrijving niet binnen 14 dagen is voldaan wordt de order automatisch verwijdert.

1.6 Waarom krijg ik de melding "Emailadres bestaat al" tijdens het aanmaken van een account?

U heeft in het verleden met het door u ingevoerde emailadres een bestelling gedaan zonder een account aan te maken.
Uw gegevens staan nog in ons systeem en door hier een tijdelijk wachtwoord aan te vragen wordt uw account direct geactiveerd.
Ook bestellingen die u in het verleden gedaan heeft worden zichtbaar in uw account na inloggen.

2 Verzending, afhalen & levertijd
2.1 Waarom kan ik de bestelling niet als pakket laten verzenden?

U heeft zeer waarschijnlijk een plant groter dan 150 cm geselecteerd of het totaalgewicht van uw pakket(ten) is meer dan 70 kg.

Als dit het geval is blijft alleen de optie "Afhalen" over.

U kunt bijvoorbeeld de grote planten deselecteren zodat de order wel als pakket verzonden kan worden.
Heeft u alleen kleine planten geselecteerd maar is het totaalgewicht mogelijk hoger dan 70 kg, dan kunt u de bestelling eventueel splitsen in twee bestellingen.

 

2.2 Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Achter de artikelen staan indicatieve levertijden in werkdagen.
Indien u goederen besteld met verschillende levertijden dan geldt de langste levertijd voor de gehele bestelling.
Mocht u een gedeelte van de bestelling eerder willen ontvangen, dan kunt u het beste de bestelling splitsen.


2.3 Kan ik mijn pakket op een gewenste datum laten bezorgen?
Jazeker, u kunt bij "Opmerkingen" bij de afhandeling van uw bestelling in het bestelproces aangeven op welke dag u uw pakket wilt laten bezorgen door PostNL.

Middels de "track & trace code" kunt u vervolgens uw pakket volgen, deze wordt via email direct na verzending verstuurd.

Indien u uw mobiele nummer opgeeft, sturen wij aanvullend ook nog een SMS met de "track & trace code" direct nadat het pakket verzonden is.



2.4 PostNL Pakje Gemak
 


U kunt uw pakket ook laten versturen naar één van de 2700 postkantoren/PostNL steunpunten van uw keuze via Pakje Gemak. 

- Als u bij "Verzendmethode" kiest voor de optie "Of kies zelf uw bezorgmoment".
PostNL Pakje Gemak

- Vervolgens kunt u uit verschillende PostNL steunpunten een keuze maken.
PostNL Pakje Gemak

- Wanneer het pakket door ons wordt aangeboden bij PostNL zal deze daags erna vanaf het genoemde tijdstip per lokatie beschikbaar zijn.
U ontvangt een email met een track & trace code wanneer wij uw pakket versturen.

2.5 Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Na een geslaagde online bestelling wordt er met u een afspraak gemaakt voor het afhalen van de order.
Op afspraak afhalen van online orders kan van maandag t/m vrijdag van 10:00 - 19:00 uur. 
Afhalen op zaterdagen, zondagen en feestdagen niet mogelijk.

De afhaallokatie alleen voor online bestellingen (GEEN WINKEL) is gelegen in het plaatsje Zeeland (Noord-Brabant):
De Bunders 3
5411NL Zeeland.

 

Neem contact op
* Benodigde velden
Wij gebruiken een cookie op onze website die noodzakelijk is voor de afhandeling van uw bestelling. Dit bericht verbergen Meer over cookies »